Pracę w ContentHouse w kwietniu 2019 roku rozpoczął Krzysztof Dąbrowa. Objął stanowisko PR Specialist i będzie odpowiedzialny za komunikację krakowskiej agencji oraz organizowanych przez nią wydarzeń – Augmented Advertising & Sales CEE oraz Akademii Marketingu. Będzie też realizować projekty public relations dla klientów firmy.
Poprzednio Dąbrowa zajmował się wizerunkiem i współpracą z mediami m.in. dla projektu Rafała Sonika „Czyste Tatry”, a także firm Motorola Solutions, OSM Łowicz czy BikeU (operatora krakowskich rowerów miejskich Wavelo).
W latach 2015-2017 współtworzył dział marketingu i public relations klubu sportowego Cracovia. Pełnił tam także funkcję rzecznika prasowego drużyny hokejowej. Nadal pełni też funkcję rzecznika prasowego Stowarzyszenia Zawodników Hokeja na Lodzie.
Krzysztof Dąbrowa ma również doświadczenie dziennikarskie, które zdobywał w Radiu Kraków – przez ponad trzy lata współpracował jako reporter z redakcją sportową. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Dąbrowa przejął obowiązki Diany Drobniak, która nadal współpracuje z agencją, ale zajmuje się działaniami z obszaru content marketingu. (mb)