poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMonki wchodzi na polski rynek. Aliganza zajmie się obsługą PR marki

Monki wchodzi na polski rynek. Aliganza zajmie się obsługą PR marki

Szwedzka marka odzieżowa Monki, należąca do grupy H&M, wchodzi do Polski. Latem 2019 roku otworzy w naszym kraju dwa sklepy – w Katowicach i Krakowie.

Komunikacją marki na polskim rynku zajmuje się Aliganza. Od maja 2019 roku agencja odpowiada za działania media relations, w tym prowadzenie showroomu marki (stacjonarnego i wirtualnego), współpracę z influencerami oraz projekty specjalne.

Działania dla marki Monki po stronie agencji będzie prowadził zespół pod kierownictwem Pauliny Janiszewskiej. Aliganzę wybrano w przetragu. Strony nie informują, na jak długo zawarto umowę. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj