sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAgencja eContentLab komunikuje marki NTT System w mediach społecznościowych

Agencja eContentLab komunikuje marki NTT System w mediach społecznościowych

Od lipca 2018 roku agencja eContentLab obsługiwała w mediach społecznościowych dwie marki NTT System, polskiego producenta komputerów stacjonarnych – NTT System i NTT Game. W lipcu tego roku współpracę poszerzono o kolejny brand: HIRO. Zleceniobiorca w ramach umowy odpowiada za kreację, moderację postów, relacje z fanami oraz komunikację wydarzeń, premier nowych produktów. Zajmuje się także promocją sprzedaży.

Firma eContentLab podaje, że pozyskała klienta w ramach działań new business. Za współpracę odpowiada zespół pracowników agencji, jednak nie informuje ona o jego składzie. Strony nie zdradzają szczegółów umowy dotyczących długości jej trwania. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj