Portal Adage.com donosi, że po tym jak okazało się, że gwiazdka Kim Kardashian dostaje 10 tys. dolarów za wpis na Twitterze, firmy zaczęły rozważać możliwość publikowania płatnych wpisów na portalu.
Jak czytamy w informacji, szczególnym zainteresowaniem potencjalnych kupujących cieszyłyby się profile, które są najczęściej odwiedzane i mają największą liczbę followerów. Jednym z nich jest konto New York Timesa, który ma 2,3 miliony użytkowników, ale jak zapewnia szefowa reklamy gazety Denise Warren, nie mają oni zamiaru sprzedawać swoich wpisów. Na razie planują przyglądać się nowemu trendowi, ale według nich istnieje obawa, że czytelnicy przestaną odróżniać płatne tweety od bezpłatnych. Jak pisze autor artykułu Nat Ives, płatne wpisy są jednym ze sposobów, by spieniężyć „ruch” jaki zrobił się w okół Twittera i innych portali społecznościowych. Ich sukces pokazał firmom, że korzystanie z social mediów może być znacznie tańszą formą komunikacji i sposobem docierania do klienta niż np. reklama (mk)
Cały artykuł odstępny jest tu.