Agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda utworzyła w lipcu 2019 roku dział social media i public relations. Poszerza zakres oferowanych usług w zakresie mediów społecznościowych o przygotowanie strategi komunikacji i moderację. Nowo utworzony dział obsługuje marki Żubr (Kompania Piwowarska), Castorama i Schleish (zabawki dystrybuowane w Polsce przez TM Toys).
„To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy szukają agencji skupiających wiele różnych kompetencji w ramach jednej organizacji” – tłumaczy zmianę Mateusz Żdanko, wspólnik i dyrektor kreatywny w Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Nową strukturą zarządza Artur Roguski (na zdjęciu głównym), który objął nowo utworzone stanowisko Head of Social Media. Do agencji przeszedł z D*fusion Communication, gdzie pracował m.in. dla Cisco Polska oraz Microsoft Polska i też odpowiadał za media społecznościowe. Ma ponadto pięcioletnie doświadczenie w mediach (magazyn „Brief”, Grupa Onet-RAS i Edipresse Polska). W przeszłości był pracownikiem m.in. w Ogilvy Interactive. Prowadzi bloga whysosocial.pl. W zespole kierowanym przez Roguskiego pracuje też dwoje moderatorów: Monika Krawczyk (wcześniej Communication Manager w Streetcom) i Miłosz Brzana (poprzednio Kayax).
Działania PR i new business całej agencji wspiera natomiast Justyna Sztengreber, konsultantka z dziewięcioletnim doświadczeniem, które zdobywała m.in. w Ogilvy Public Relations i własnej agencji PR. Prowadziła działania dla Faktorii Win, Mastercard, WWF, Żydowskiego Instytutu Historycznego, Heliosa, Nordei, LEGO czy ONZ. (mp)