W grudniu 2019 roku w Hill+Knowlton Strategies awansowały dwie osoby: Anna Radomska, która objęła stanowisko Senior Digital Marketing Managera i jednocześnie została liderką zespołu Digital & Influencer Marketingu, oraz Aleksandra Garbala – która od teraz pełni funkcję Digital & Influencer Marketing Managera. Obie w agencji pracują od sierpnia 2018 roku.
Anna Radomska (na zdjęciu z prawej) do tej pory pełniła funkcję Digital Marketing Managera. Wspiera projekty dla marek takich jak MAX Premium Burgers, Komisja Europejska, Shell czy Facebook. Teraz do jej obowiązków należeć będzie zarządzanie zespołem i rozwój projektów digitalowych. Radomska specjalizuje się w reklamie internetowej, kampaniach w mediach społecznościowych, współpracy z influencerami i digital marketingu. Przed dołączeniem do H+K Startegies pracowała w domu mediowym Havas Media Group oraz agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie zajmowała się szeroko pojętym social media i influencer marketingiem. Pracowała m.in. dla marek takich jak Cisowianka Perlage, Red Bull, COTY, Sanofi czy iSpot. Jest absolwentką socjologii oraz filologii ugrofińskiej na Uniwersytecie Warszawskim.
Aleksandra Garbala jest z kolei odpowiedzialna za projekty digitalowe dla firm takich jak Facebook, Wyborowa Pernod Ricard, 3M czy Shell. Prowadzi współprace z inluencerami i kampanie w mediach społecznościowych. Wcześniej była związana m.in. z Agorą. Pracowała z klientami jak Lorenz Snack-World, CEDC International, Go Sport i Johnson&Johnson. Studiowała psychologię na Uniwersytecie SWPS. (kd)