Grupa Komunikacja+ rozpoczęła współpracę z Hyper Poland – firmą rozwijającą technologię hyperloop, która zakłada powstanie lewitujących podczas jazdy pociągów. Agencja zajmuje się obsługą mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn), gdzie komunikuje nowoczesne rozwiązania technologiczne z zakresu transportu kolejowego. Odpowiada także za promocję prowadzonej przez przedsiębiorstwo kampanii crowdfundingowej w wyżej wymienionych kanałach social media.
Realizacją kampanii zajmują się spółki działające w ramach Grupy Komunikacja+ – Komunikacja+PR, Proomni oraz Follow Vision. Liderem zespołu projektowego odpowiadającego za działania na rzecz Hyper Poland jest Joanna Smoleńska, Social Media Manager w Komunikacji+PR.
Agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji. Działania rozpoczęto w październiku 2019 roku i potrwają one do zakończenia kampanii crowdfundingowej zaplanowanej na pierwszy kwartał 2020 roku. Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy. (ak)