Marta Marczak z początkiem lutego 2020 roku objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji w firmie doradczej JP Weber. To awans z posady Marketing & Communications Managera, którą obejmowała od lutego 2019 roku. Zajmuje się obecnie rozwojem działu, zarządzaniem strategią wizerunkową i komunikacyjną pracodawcy, a także realizacją jego działań marketingowych. Jest też koordynatorem ds. marketingu i komunikacji w globalnej organizacji doradczej Eight International, której współzałożycielem jest JP Weber.
Marczak przed zatrudnieniem się w firmie doradczej pracowała w agencji Point of View, gdzie budowała wizerunki i relacje z mediami firm z sektora inwestycyjnego (w tym funduszy private equity), finansowego, mediowego i zdrowotnego. Była też zastępcą rzecznika prasowego i zajmowała się komunikacją korporacyjną jako kierownik działu komunikacji i CSR w PLL LOT. Ukończyła japonistykę na Uniwersytecie Warszawskim.
W strukturach JP Weber awansowała też w lutym 2020 roku Renata Lenert-Sikora, która z Marketing & Communications Managera została Senior Marketing & Communications Managerem. Z JP Weber związana jest od 2005 roku. Zajmowała się kompleksowo działaniami marketingowymi oraz komunikacyjnymi firmy. Była m.in. odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej, współpracę z mediami, koordynację seminariów i konferencji oraz prowadzenie komunikacji wewnętrznej firmy. Część jej obowiązków przejęła teraz Marczak. Lenert-Sikora jest absolwentką germanistyki na Uniwersytecie Wrocławskim; studiowała również filologię germańską i niderlandzką na Uniwersytecie Wiedeńskim. (mp)