First Aid Communication realizuje od stycznia 2020 roku kampanię „W kobiecym interesie!”, której inicjatorem jest Gedeon Richter Polska. Agencja odpowiada za działania komunikacyjne, polegające na koordynowaniu kontaktów z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi (prasa, radio, internet, TV) i zorganizowaniu pod koniec kwietnia konferencji prasowej dotyczącej projektu. Do zadań wykonawcy należy też wspieranie klienta w wykorzystywaniu social mediów i komunikacji BTL w miastach, gdzie odbędą się bezpłatne badania ginekologiczne. First Aid Communication będzie ponadto kontaktować się z przedstawicielami władz lokalnych, a także zajmować się całym przedsięwzięciem od strony techniczno-logistycznej. Prace po stronie agencji nadzoruje Anna Szarek, PR Manager.
Firma już wcześniej współpracowała z Gedeon Richter przy pierwszej edycji akcji, „(Z)badaj się w kobiecym interesie”, która otrzymała Brązowego Spinacza w kategorii Event komercyjny w konkursie Złote Spinacze 2019. Obecnie First Aid Communication odpowiada większą liczbę działań na większym terytorium. Umowa na realizację kampanii obowiązuje do lipca 2020 roku. (mp)