Na przełomie lutego i marca 2020 roku Clue PR zatrudniło cztery nowe osoby – Katarzynę Miklaszewską, Michała Kazubka, Emilię Pyrz, Dominikę Wellenger – i awansowało dotychczasowego pracownika – Michała Kwietniewskiego. Agencja otworzyła też nowy dział – Influencer Marketing Practise, który odpowiada za tworzenie i realizację kampanii m.in. z influencerami i youtuberami oraz nadzoruje prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych klientów.
Nowym działem pokieruje Dominika Wellenger, która odpowiada za jego rozwój. Wellenger współpracą z influencerami zajmuje się od sześciu lat. Do tej pory m.in. współpracowała z mikroblogerami kulinarnymi w serwisie durszlak.pl oraz doradzała markom w zakresie influencer marketingu i tworzyła kampanie 360 w wydawnictwie Bauer. Pracowała dla branż FMCG, beauty, fashion i finanse.
Katarzyna Miklaszewska objęła nowo utworzone stanowisko Account Directora. Odpowiada za zespół prowadzący komunikację klientów o profilach korporacyjnym, konsumenckim i technologicznym. Nadzoruje też obsługę nowego klienta agencji – producenta smartfonów Realme. Razem z zarządem będzie również realizować cele strategiczne i wspierać działania new business. Poprzednio pracowała jako Head of Brand PR & Influencer Marketing w LoveBrands Relations. Pracę w branży komunikacyjnej zaczęła w 2013 roku od zajmowania się wydarzeniami muzycznymi i kulturalnymi. Specjalizuje się w komunikacji marek w kanałach social media. Współpracowała z markami takimi jak FRoSTA, Danone, TiM i Nextpop oraz agencją Pegasus Group. Jest absolwentką pedagogiki specjalnej i podyplomowego studium zarządzania projektami i usługami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Michał Kazubek rozpoczął pracę na nowo utworzonym stanowisku PR Managera. Odpowiada za rozwój działu korporacyjnego. Ma ponad sześć lat doświadczenia w komunikacji, głównie z zakresu PR-u korporacyjnego i komunikacji marketingowej. Poprzednio pracował w agencji Public Dialog. Obsługiwał klientów m.in. z branż budowlanej, finansowej, motoryzacyjnej oraz spożywczej.
Emilia Pyrz objęła nowo utworzone stanowisko PR Consultanta. W agencji obsługuje klientów z obszaru technologii i wspiera kampanie CSR. Pracę w branży rozpoczęła w 2015 roku. Poprzednio w Komunikacji Plus zajmowała się klientami m.in. z branż kolejowej, nieruchomości oraz BPO/SSC. Wcześniej w Ceneo.pl była Copywriterem wspierającym zespół social media oraz redaktorką magazynu „Runner’s World Polska”.
Michał Kwietniewski awansował z kolei na stanowisko Account Directora. W agencji nadzoruje pracę dla klientów korporacyjnych, finansowych i przemysłowych oraz wspiera zarząd w działaniach strategicznych i new business. Wcześniej w Clue PR pracował jako Head of Corporate Practise oraz Senior Account Manager. Ma trzynastoletnie doświadczenie w branży. Prowadził projekty m.in. dla międzynarodowych firm Axis Communications, Alcatel-Lucent i AstraZeneca oraz instytucji publicznych, takich jak Komisja Europejska.
(ak)