W marcu 2020 roku LoveBrands Relations rozpoczęło współpracę z Emily’s Entourage, zagraniczną organizacją non-profit, zbierającą środki na finansowanie badań naukowych nad nowymi lekami na mukowiscydozę. Agencja postanowiła pomóc klientowi w ramach globalnego wsparcia, jakiego udzieliła mu międzynarodowa sieć 3AW (którą LoveBrands reprezentuje w Polsce od maja 2019 roku). LB Relations zajmuje się relacjami z mediami oraz edukacją na temat mukowiscydozy. Odpowiadać będzie także na bieżące potrzeby organizacji, w tym być może PR ekspercki.
Ze strony LoveBrands Relations działania na rzecz klienta nadzoruje wiceprezes agencji Joanna Niemiec, odpowiedzialna także za kontakt i współpracę z siecią 3AW. Współpraca ma charakter pro bono.
Do tej pory Emily’s Entourage nie korzystało z usług innej agencji PR na polskim rynku. LoveBrands Relations informuje, że współpraca będzie trwała tak długo, jak członkostwo w sieci 3AW. (ak)