W marcu 2020 roku agencja LoveBrands Relations nawiązała współpracę z firmą farmaceutyczną Gedeon Richter.
Gedeon Richter jest organizatorem projektu „Recepta na sukces”. W ramach jego szóstej edycji LoveBrands Relations przygotowało koncepcję komunikacyjną „Porozmawiajmy otwarcie o…” (#porozmawiajmyotwarcie). Jej celem jest poszerzenie wiedzy studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów w zakresie potrzeb komunikacyjnych kobiet poszukujących konsultacji ginekologicznej lub farmaceutycznej i zwiększenie świadomości pacjentek na temat tego, jakich informacji na temat ich życia intymnego potrzebuje służba zdrowia, by móc we właściwy sposób zatroszczyć się o ich zdrowie.
W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za całościową realizację kampanii, w tym przeprowadzanie konsultacji online na Facebooku, prowadzenie badań rynkowych, organizację webinarów, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.
Realizacją zadań na rzecz klienta kierują Dorota Bieniek-Kaska, prezes agencji, Marta Domańska, Senior Communications Expert, oraz Jędrzej Sudnikowicz, Communications Consultant. Umowa została zawarta w ramach przetargu. Strony nie podają pozostałych szczegółów dotyczących współpracy. (kd)