piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności24/7Communication powiększa zespół menedżerów

24/7Communication powiększa zespół menedżerów

Do zespołu 24/7Communication w pierwszym kwartale 2020 roku dołączyli nowi menedżerowie – Paweł Tabaka oraz Marcin Kuchno. Do 24/7Studio dołączył z kolei Filip Kożusznik, który pełni funkcję Head of 24/7Studio.

Paweł Tabaka i Marcin Kuchno będą odpowiedzialni za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów 24/7Communication w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej oraz szeroko rozumianego budowania reputacji.

Tabaka objął w agencji stanowisko Senior Account Managera i prowadzi zespół obsługujący klientów z sektora transportu, przemysłu i ubezpieczeń. Z branżą PR jest związany od ponad 14 lat, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej. Poprzednio przez ponad dziewięć lat pracował w agencji Made in PR, gdzie realizował projekty dla takich klientów jak Castorama Polska, Unidevelopment czy Grupa INCO. Wcześniej pracował w Multi Communications (teraz OneMulti) – przez przeszło cztery lata obsługiwał klientów z branży transportowej (Unity Line, Centralwings, Michelin) i ubezpieczeniowej (Grupa AXA, ING Życie).

Paweł Tabaka

Kuchno pełni w agencji funkcję Junior Account Managera, pracuje w zespole odpowiedzialnym za obsługę marki OPPO. Zawodowo komunikacją marketingową zajmuje się od 2014 roku, specjalizuje się w działaniach dla marek z obszaru nowych technologii oraz start-upów. Przed dołączeniem do 24/7Communication pracował w Remarkable Ones – z agencją był związany od 2017 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywał w pracy dla Bobby Burgera oraz agencji Charyzma, Flywheel oraz D*fusion.

Marcin Kuchno

Kożusznik został szefem 24/7Studio – wewnętrznego domu produkcyjnego agencji. Zarządza pracą zespołu odpowiedzialnego za działania contentmarketingowe. Wcześniej kierował zespołami kreatywnymi realizującymi projekty digitalowe, emplouerbrandingowe czy contentowe dla dużych i międzynarodowych firm – takich jak Allegro, VISA, Bank Pekao czy Philip Morris – ale również lokalnych marek i start-upów.

Filip Kożusznik

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj