W marcu 2020 roku zespół Science PR powiększył się – dołączyła do niego Joanna Łazarewicz. Objęła nowo utworzone stanowisko Senior Managera i odpowiada za prowadzenie klientów firmy, a także za udział w procesach sprzedażowych.
Joanna Łazarewicz ma kilkunastoletnie doświadczenie w planowaniu oraz realizacji działań z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Przez ostatni rok pracowała w Compass PR, gdzie zajmowała się m.in. projektami dla firm farmaceutycznych takich jak Pfizer czy Sanofi-Aventis. Wcześniej (w latach 2005-2018) była związana z Lighthouse (wcześniej Lighthouse Consultants). Odpowiadała tam za obsługę takich firm jak Innogy Polska, TEVA, Dr.Oetker, Storck, Atlas Estates czy Robert Bosch. Zajmowała się także organizacją wydarzeń specjalnych dla branży medialnej: „Forbesa”, „Newsweeka”, Dziennika Gazeta Prawna oraz Pulsu Biznesu. W latach 2011-2020 odpowiadała za prowadzenie biura organizacyjnego projektu edukacyjnego „Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha” dla firmy Robert Bosch. Karierę zawodową zaczęła w agencji Spin Communications w 2003 roku.
Jest absolwentką Wydziału Handlu Zagranicznego Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie, Wydziału Ekonomii SGGW oraz ESITPA w Rouen we Francji. (mb)