W maju 2020 roku Łukasz Zając objął funkcję PR Managera w CPF Poland – spółce, którą w 2017 roku wspólnie stworzyły firmy CP Foods i SuperDrob, oferujące produkty z drobiu i krewetek oraz dania gotowe. Na nowo utworzonym stanowisku Zając odpowiada za rozwijanie komunikacji strategicznej (PR) w kilku obszarach rolno-spożywczych, media relations, Food Tweetup oraz wydarzenia eksperckie dla branży rolnej i FMCG.
Łukasz Zając z PR-em związany jest od 2010 roku. Poprzednio pracował jako PR Manager w SuperDrob. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. jako reporter w TVP Info. Od 2012 roku zaangażowany jest w tworzenie studia produkcji filmowej Get Media Studio. Odpowiada za strategie i nadzór PR w kilku branżach – m.in. w spożywczej, biotechnologicznej, wydawniczej oraz pozarządowej. Jest autorem książki „Po co jest PR?” oraz twórcą cyklu wydarzeń FOOD Tweetup, a także współtwórcą butiku doradczego Food Brokers. Jest też organizatorem kilkudziesięciu spotkań networkingowych, warsztatów i wydarzeń kulturalnych – m.in. twórca Klubu 60 i współzałożyciel Towarzystw Biznesowych. W przeszłości był wykładowcą technik public relations na Uniwersytecie Jana Pawła II w Krakowie.
CPF Poland współpracuje z SuperDrob, w którym obecnie nie ma oddzielnego stanowiska PR Managera. (ak)