28 maja 2020 roku Link4 powołało rzecznika klienta. Nowe stanowisko objęła Barbara Bochyńska, która będzie wspierać ich w sprawach, które wyczerpują możliwości dostępnych ścieżek reklamacyjnych. Celem powstania nowej funkcji w strukturach firmy jest wzmocnienie relacji ubezpieczyciela z klientami. Rzecznik będzie zajmować się najbardziej skomplikowanymi sprawami, które zostały już rozpatrzone w trybie reklamacji, a ich wynik nadal nie jest satysfakcjonujący dla klienta. Bochyńska swoje decyzje będzie podejmować na podstawie obowiązujących przepisów prawa, uwzględniając jednocześnie okoliczności danej sprawy i perspektywę klienta.
Barbara Bochyńska do tej pory odpowiadała w Link4 za relacje z klientem. Z firmą związana jest od 2013 roku – zaczynała w obszarze likwidacji szkód, prowadziła także projekt Prostego Języka (zmieniając komunikację z klientem na „prostą i zrozumiałą”).
Bochyńska jest związana z rynkiem ubezpieczeń od ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywała w obszarze likwidacji szkód, najpierw w latach 1998-2008 w AGF Ubezpieczenia i Allianz Polska (Allianz przejął AGF), a od 2008 roku w HDI Asekuracja i Warta (połączenie Warty i HDI). Jest absolwentką Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu Vistula). (ak)