Michał Reda dołączył z początkiem kwietnia 2020 roku do zespołu portalu RynekPierwotny.pl, gromadzącego oferty mieszkań i domów od deweloperów. Objął stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju produktu. Jest odpowiedzialny za zmiany w całościowej komunikacji, które serwis planuje wprowadzić w najbliższych miesiącach. Chodzi o przebudowę działu marketingu, stworzenie nowych działów growth i product, a także optymalizację procesów komunikacyjnych z użytkownikami. Portal jeszcze w tym roku zamierza wprowadzić swoją nową odsłonę.
Reda zarządza pracą działów marketingu i obsługi klienta, odpowiada też za przeformułowanie i optymalizację procesów związanych z całościową komunikacją, towarzyszącą użytkownikowi od momentu pierwszego zetknięcia się z marką portalu, po zakup mieszkania. Działania te będą też wpływać na sposób komunikacji portalu w mediach i kanałach społecznościowych.
Michał Reda jest menedżerem specjalizującym się w budowaniu i skalowaniu produktów cyfrowych. Ma doświadczenie w prowadzeniu i wspieraniu rozwoju platform i aplikacji edukacyjnych, marketingowych i e-commerce. Przez ostatnie dwa lata zajmował się wprowadzeniem i skalowaniem sprzedaży nowej marki D2C na rynku zdrowia. Ma również doświadczenie w prowadzeniu badań rynkowych, warsztatów z projektowania innowacji oraz pracy w oparciu o praktyki growth marketingu. (mb)
Zdjęcie główne: od lewej Grzegorz Kurowski, prezes zarządu Property Group, wydawcy portalu RynekPierwotny.pl, oraz Michał Reda. Zdjęcie wykonane na początku marca 2020 roku przed wprowadzeniem obostrzeń związanych ze stanem epidemicznym.