Brand Bridge, agencja specjalizująca się w marketingu destynacji turystycznych, zajmie się promocją mołdawskiej organizacji Wine of Moldova w Polsce. Firma wygrała rządowy przetarg organizowany w na przełomie marca i kwietnia 2020 roku, w ramach którego powierzono jej roczną obsługę Wine of Moldova w zakresie digitalu i PR-u na polskim rynku. Umowę podpisano w maju 2020 roku.
W zakres działań PR i komunikacyjnych realizowanych przez agencję wchodzą współpraca z internetowymi twórcami, mediami (m.in. takimi tytułami jak National Geographic czy polskimi portalami, m.in. wp.pl, interia.pl, gazeta.pl). Brand Brigde zorganizuje także press tour.
Agencja będzie też odpowiedzialna za usługi z zakresu product and creation: stworzy landing page, umożliwiający śledzenie ścieżek atrybucji, zajmie się optymalizacją performance’u kampanii, będzie budować synergię we wszystkich zaplanowanych kanałach komunikacji. Zajmie się działaniami contentmarketingowymi, konkursami, tworzeniem treści do social mediów czy działaniami look-alike i geotargetowaniem.
Z ramienia Brand Bridge za realizację projektu będzie odpowiedzialny zespół pod kierownictwem Karoliny Sobolewskiej, Account Managera. (mb)