RIOT Games, producent gier komputerowych, twórca takich tytułów jak League of Legends, Teamfight Tactics czy VALORANT, powierzył obsługę komunikacyjną agencji Lighthouse.
Warszawska firma od kwietnia 2020 roku odpowiada za komunikację wszystkich obecnych i nadchodzących tytułów RIOT Games w Polsce. Do zadań agencji należy koordynacja działań media relations wszystkich dostępnych w Polsce produkcji, a także tworzenie i dystrybucja treści dotyczących aktualizacji i nowości. Lighthouse odpowiada też za wsparcie programu recenzenckiego, prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji i eventów oraz działania komunikacyjne towarzyszące turniejom esportowym, premierom i innym wydarzeniom organizowanym przez RIOT Games w Polsce.
Jak dotąd Lighthouse wspierało już klienta m.in. przy okazji premiery pierwszego pełnometrażowego dokumentu o polskiej społeczności League of Legends – Więcej niż Gra, launchu gry VALORANT, komunikacji premiery karcianki Legends of Runeterra w polskiej wersji językowej czy mobilnej edycji popularnego Teamfight Tactics.
Z ramienia agencji działania prowadzą konsultanci z zespołu nowych technologii. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Strony nie podają, na jak długo zawarły umowę. (mb)