Agencja SZUSTOW. Kultura i Komunikacja w czerwcu 2020 roku poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Katowicach. Firma Katarzyny Szustow odpowiada za realizację serii warsztatów dotyczących komunikacji uczelni i prowadzenia rekrutacji online (ASP Katowice do 2 lipca 2020 roku prowadzi nabór).
Jak wyjaśnia właścicielka SZUSTOW. Kultura i Komunikacja, agencja, pracując dla sektora kreatywnego, musiała wypracować model działania firmy bez codziennego bezpośredniego kontaktu. „Dzisiaj przed podobnym wyzwaniem stoją zarówno kultura, jak i edukacja” – mówi Katarzyna Szustow i podkreśla, że współpraca z ASP Katowice to „naturalny element rozwoju oferty firmy”.
Czytaj też: Wywiad z Katarzyną Szustow: Kultura offline będzie dla odważnych
Jest to bowiem pierwsza współpraca agencji z uczelnią wyższą, w przeszłości pracowała ona jednak dla Społecznego Gimnazjum Hispaniola (dla którego opracowała i wprowadziła strategię komunikacji) czy Bednarskiej Szkoły Realnej (komunikacja otwarcia).
Z ramienia SZUSTOW. Kultura i Komunikacja działania na rzecz ASP Katowice prowadzą Majka Duczyńska i Sara Wołczyńska. Współpracę nawiązano w wyniku publikacji przez Szustow. darmowego „Poradnika dla instytucji kultury w czasach pandemii”, który ukazał się w kwietniu 2020 roku. (mb)