Do grona klientów Profeiny dołączyły w ostatnim czasie trzy firmy: Audioteka, IMKER i WebTotem.
Współpracę z Audioteką – platformą i aplikacją z produkcjami audio – agencja rozpoczęła w kwietniu 2020 roku, jednak poinformowała o tym pod koniec lipca. Profeina odpowiada za współpracę z mediami oraz influencerami. Za działania dla tego klienta odpowiadają Paweł Chełchowski, Urszula Pietrzak i Zuzanna Szybisty.
W lipcu 2020 roku agencja rozpoczęła obsługę firmy logistycznej IMKER, oferującej usługi fulfillment dla sprzedawców internetowych i self-publisherów. Do zadań Profeiny należy przygotowanie strategii komunikacyjnej oraz contentmarketingowej dla marki. Agencja odpowiada też za działania media relations i prowadzenie kanałów social media. Po stronie agencji działania dla tego klienta prowadzą Urszula Pietrzak i Magdalena Górak.
Również w lipcu klientem Profeiny zostało WebTotem, firma z branży bezpieczeństwa IT. Agencja odpowiada za media relations spółki, a umowa ma charakter projektowy. Z ramienia agencji działania prowadzi Paweł Chełchowski.
Wszystkie współprace nawiązano w ramach konkursów ofert. Strony nie podają więcej szczegółów. (mb)