piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności38 Content Communication pracuje dla marki Ektin

38 Content Communication pracuje dla marki Ektin

38 Content Communication odpowiada za obsługę komunikacyjną marki wyrobów medycznych Ektin (Bausch Health Poland). Prowadzone działania mają na celu edukowanie o rodzajach alergii i ich wpływie na kondycję oczu. Agencja zajmuje się kontaktem z mediami, komunikacją produktową, współpracą z blogerami i mikroinfluencerami oraz działaniami digitalowymi w mediach społecznościowych klienta (Instagram i Facebook). W ramach współpracy powstaje również edukacyjna przestrzeń digitalowa.

W kampanii biorą udział blogerki takie jak Makóweczki, MartiDamska, Mamine Skarby i Waniliowa Chmurka. Zaplanowano także działania na Instagramie z udziałem mikroinfluencerów.

Działaniami z ramienia 38 Content Communication kierują Agnieszka Cieślarek, Maria Stefańska-Wlazło oraz Elizabet Araj. Współpraca ma charakter projektowy. Strony nie ujawniają pozostałych szczegółów umowy. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj