Vistula Retail Group – do której należą marki odzieżowe takie jak Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler oraz marka jubilerska W.KRUK – z początkiem września 2020 roku rozpoczęła współpracę z Hill+Knowlton Strategies.
Agencja zajmie się doradztwem strategicznym dla marki korporacyjnej VRG i komunikacją korporacyjną. Będzie także odpowiedzialna za całościową obsługę media relations spółki – będzie pełnić funkcję zewnętrznego biura prasowego, a także zajmować się w szczególności relacjami z mediami finansowymi i biznesowymi. Do jej zadań należy także tworzenie materiałów prasowych i komunikacja ekspercka.
Agencję wybrano w przetargu. Z ramienia H+K działaniami dla VRG kieruje Magdalena Załubska-Król, Senior Advisor i Financial Services Lead, a za relacje z mediami odpowiada Anna Grońska, Senior Account Executive. Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę.
Wcześniej Vistula Retail Group nie korzystała z usług agencji PR. (mb)