W grudniu 2020 roku Katarzyna Zawadzka awansowała w Good One PR. Objęła nowo utworzone stanowisko PR Account Executive’a, na którym odpowiada za budowanie relacji z mediami, współpracę z influencerami, przygotowywanie i realizację strategii komunikacyjnych oraz koncepcji kreatywnych. Zawadzka prowadzi działania dla marki Brześć oraz przy wsparciu Eweliny Puławskiej, Account Directora, dla Fundacji Kultury bez Barier. W zespole Eweliny Jaskuły, Senior PR Account Executive’a, dalej będzie realizowała kampanie PR dla klientów: Piotr Sierpiński Hair i Centrum Medyczne CMP.
Katarzyna Zawadzka z Good One PR związana jest od lipca 2019 roku – przed awansem pracowała jako Junior Account Executive. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w działach marketingu Accor Hotels oraz Danone. W przeszłości odbyła także praktyki w TVP Warszawa. Jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz komunikacji zintegrowanej na wydziale socjologii Collegium Civitas. (ak)