Walk PR odpowiada za obsługę PR Bentleya i Lamborghini. Porsche Inter Auto Polska, będące jedynym polskim przedstawicielem i właścicielem salonów obu marek, nawiązało stałą współpracę z tą agencją.
Walk PR jest odpowiedzialne za całościową obsługę public relations – m.in. komunikację zewnętrzną obu marek, działania media relations, współpracę z liderami opinii oraz doradztwo strategiczne. To pierwsza stała współpraca PR w historii polskich salonów Lamborghini i Bentleya.
Współpraca rozpoczęła się w listopadzie 2020 roku. Pierwsze działania realizowane przez agencję obejmowały komunikację internetowej premiery modelu Lamborghini Huracán STO.
Walk PR wybrano w przetargu. Z ramienia agencji za działania odpowiada zespół brand PR w składzie: Kinga Strawińska, PR Group Account Director, Matylda Żemajtis, Account Director, oraz Wojciech Wołk-Łaniewski Senior Account Executive. Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę. (mb)