W styczniu 2021 roku First Aid Communication zaczęło współpracę z Gedeon Richter Polska. Agencja odpowiadać będzie za komunikację oraz koordynację projektu „Zdrowa Ona”, w ramach którego publikowane są materiały edukacyjne oraz opracowania obejmujące najnowsze zagadnienia w obszarze zdrowia kobiet. Zajmie się także kolejną, trzecią już edycją ogólnopolskiej kampanii „W kobiecym interesie”, której celem jest zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych i edukacji o znaczeniu kompleksowej profilaktyki ginekologicznej kobiet w różnych grupach wiekowych.
W przypadku projektu „Zdrowa Ona” agencja odpowiada za koordynację działań związanych z rozwojem projektu (szczegóły zostaną podane wkrótce) oraz media relations. Współpraca potrwa do końca 2021 roku.
Z kolei obsługa kampanii „W kobiecym interesie” obejmuje kreację, koordynację działań z partnerami oraz media relations. Dodatkowo agencja zorganizuje akcję bezpłatnych badań ginekologicznych w dziesięciu miastach w Polsce. Współpraca potrwa pół roku.
Oba projekty realizowane są przez seniorski zespół z First Aid Communication, w skład którego wchodzą: Monika Bębnowska, Klaudia Rakowska, Olga Walentynowicz, Dagmara Kumor oraz Weronika Śrutwa. Obie współprace nawiązano w wyniku przetargów.
Strony współpracowały już ze sobą w przeszłości. First Aid Communication odpowiadało za obsługę dwóch pierwszych edycji kampanii „W kobiecym interesie”. (ak)