Mondelez Polska kontynuuje współpracę z Big Picture, rozpoczętą w 2015 roku. Agencja wciąż odpowiada za działania z zakresu PR-u korporacyjnego i projekty dla marek producenta, m.in. Milki czy Oreo. Do grona obsługiwanych przez Big Picture marek dołączyło Toblerone.
W ramach obsługi Mondelez Polska agencja odpowiada za opracowywanie całościowych strategii PR w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej. Big Picture zajmuje się także komunikacją platform wizerunkowych, w tym koordynacją realizacji działań, m.in. relacjami z mediami, promocją nowości produktowych oraz współpracą z influencerami.
Dla marki Milka Big Picture odpowiada za działania związane z nową platformą wizerunkową „Delikatność smakuje lepiej”, a także – za trzecią odsłonę kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, obejmującej współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry Narodowej. Agencja komunikuje także najważniejsze produkty producenta, m.in. rynkowe nowości (takie jak Milka Oreo Sensations, Oreo Golden). Od teraz wspiera także działania dotyczące czekolady Toblerone: pierwszy projekt dla tej marki agencja realizowała z okazji Dnia Kobiet.
Obsługa korporacyjna i public affairs Mondelez Polska obejmuje z kolei m.in. pozycjonowanie przedstawicieli firmy w mediach, wsparcie komunikacyjne nowych inicjatyw biznesowych oraz działań w zakresie zrównoważonego rozwoju (w szczególności cyklicznych raportów Mondelez „Snacking Made Right”, prezentującego działalność ESG firmy, oraz „State of snacking” o trendach w branży przekąsek).
Działania dla tego klienta nadzoruje Karolina Pękalska, PR Consultant. Kontynuacja współpracy jest wynikiem przetargu wygranego pod koniec 2020 roku. (mb)