ContentHouse rozpoczął współpracę z kancelarią prawną EuroLege, specjalizującą się w pomocy zadłużonym. Krakowska agencja odpowiada za działania contentmarketingowe, public relations oraz doradztwo strategiczno-komunikacyjne.
Agencja zajmuje się m.in. tworzeniem treści na stronę kancelarii, które mają w przystępny sposób przekazywać wiedzę dotyczącą postępowań antywindykacyjnych. Celem działań contentmarketingowych jest edukacja. Działania public relations wspierane przez ContentHouse mają z kolei na celu promowanie oferty EuroLege i budowanie eksperckiego wizerunku kancelarii, przede wszystkim w relacji biznes-klient.
Z ramienia agencji działania prowadzi zespół PR & Content Marketing, prowadzony przez Michała Grzebyka. Content marketingiem zajmuje się Jolanta Gwóźdź, Senior Content Marketing Executive, a koordynacją projektu i komunikacją z klientem – Diana Barczyk, Account Manager. Współpraca rozpoczęła się w lutym 2021 roku i została zaplanowana na sześć miesięcy z możliwością przedłużenia. Agencję wybrano na skutek rekomendacji. (mb)