Katarzyna Lewko dołączyła do Grupy Kapitałowej OCEANIC, polskiej firmy kosmetycznej, do której należą marki takie jak AA, Long4Lashes, Oillan, L’biotica czy BIOWAX.
Na początku stycznia Lewko objęła w firmie stanowisko Chief Marketing Officera. To nowo utworzona funkcja w firmie. Zarządza całą strukturą marketingu, w tym działaniami komunikacyjnymi i public relations. Lewko odpowiada za stworzenie spójnej wizji oraz przygotowanie i realizację całościowych strategii rozwoju marek i produktów OCEANIC, a także za realizację planów komercyjnych firmy.
Katarzyna Lewko ma wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Wcześniej przez 15 lat pracowała dla L’Oréal, gdzie pełniła wiele funkcji zarządczych. Przez ostatnie sześć lat była Group Product Managerką Skin Care Category (odpowiedzialną za obszary Face Care, Body Care, Sun Care, Baby Care, Deodorants & Hygiene) w Polsce i krajach bałtyckich.
Lewko studiowała w Polsce i we Francji na Ecole Supérieure de Commerce SKEMA Business School, gdzie zdobyła tytuł Master of Science in Marketing w obszarze zarządzania markami luksusowymi i masowymi. (mb)