Z początkiem lipca 2021 roku Maciej Turchan dołączył do zespołu Superligi. Objął stanowisko PR & Marketing Managera w spółce zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet.
Odpowiada za całość działań public relations, a przede wszystkim za wsparcie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, relacje z mediami, współpracę z zespołem digital marketingu oraz aktywacje sponsoringowe. Zajmuje się także współpracą z klubami piłki ręcznej w zakresie kreowania wizerunku rozgrywek oraz współpracy z lokalnymi mediami.
W Superlidze przejął zadania Moniki Kubackiej, która zdecydowała się na rozwój własnej agencji Race PR.
Maciej Turchan przez ostatnie trzy lata pracował jako freelancer i prowadził działania z zakresu PR-u i digital marketingu dla marek sportowych. Współpracuje także m.in. z bokserską grupą promotorską Deal Punch Promotions, gdzie odpowiada za całość działań komunikacyjnych. Wcześniej prowadził działania PR i zajmował się obsługą mediów społecznościowych w The Color Run Poland, Łomża Zero Esport Tour, Gladiators oraz RMF 4RACING Team. Współpracował także z agencją reklamową One House. W latach 2017-2019 pełnił z kolei funkcję Head of Communications w Runmageddonie. Odpowiadał tam za całość działań komunikacyjnych w kanałach digital. W projektach sportowych realizował działania marketingowe dla takich marek jak Samsung, Toyota, Grupa RMF czy Red Bull.