Schneider Electric Polska – firma zajmująca się cyfrową transformacją w zarządzaniu energią i automatyce czy budownictwie komercyjnym – wybrała D*fusion communication do obsługi działań public relations i social media.
Od lipca 2021 roku agencja odpowiada za doradztwo strategiczne oraz bieżącą obsługę komunikacyjną Schneider Electric i ekspertów firmy w Polsce. Do zadań D*fusion należą działania z zakresu media relations i social media. Jednym z celów komunikacyjnych jest edukacja na temat zielonej transformacji energetycznej. „Wierzymy, że wspólnie będziemy mogli skupić się na temacie ekologicznego i wydajnego rozwoju energetycznego w cyfrowym wydaniu i wspólnie udowodnimy, że infrastruktura przyszłości ma kolor zielony” – mówi Magdalena Czopik, dyrektor marketingu Schneider Electric na region Europy Środkowo-Wschodniej.
D*fusion wybrano w przetargu. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Po stronie agencji za obsługę PR Schneider Electric Polska odpowiada zespół B2B prowadzony przez Piotra Jamrogiewicza, a obsługą social media zajmuje się zespół digitalowy, którym kieruje Kamil Gołdy. Wcześniej działaniami PR dla Schneider Electric Polska zajmowała się agencja Flywheel. (mb)