W lipcu 2021 roku marka kosmetyczna Rituals rozpoczęła współpracę z Big Picture. Ma to związek z rozwojem działalności na polskim rynku – produkty Rituals były do tej pory dostępne w sprzedaży internetowej i w perfumeriach Douglas i Sephora, w sierpniu firma otwiera w Polsce sklepy stacjonarne – pierwszy pojawi się 4 sierpnia w Westfield Arkadia w Warszawie.
Big Picture zajmie się obsługą komunikacyjną najbliższych, kluczowych dla marki projektów. Agencja odpowiada za komunikację przed otwarciem pierwszego sklepu marki w Polsce i koordynację tego wydarzenia, a także influencer marketing, biuro prasowe, relacje z mediami oraz rekomendacje strategiczne związane z komunikacją Rituals na polskim rynku.
Po stronie Big Picture za działania dla nowego klienta odpowiada wyznaczony zespół: Klaudia Lis, Senior PR Consultant, Aleksandra Kołakowska, PR Consultant, oraz Maria Dmitruk, PR Executive.
Agencję wybrano w przetargu. Strony nie podają, na jak długo podpisały umowę.
Rituals Cosmetics nie korzystało dotychczas z usług agencji PR na polskim rynku. (mb)