Porsche w Polsce będzie w zakresie public relations obsługiwane przez Top Story. Importer marki, Volkswagen Group Polska, rozstrzygnął przetarg na te działania. Agencja przedłuży trwającą od czterech lat współpracę z marką motoryzacyjną, zajmie się też nowymi zadaniami.
Porsche Polska jest obsługiwane przez Top Story od 2017 roku. Dotychczas agencja zajmowała się obsługą bazy komunikatów prasowych, koordynacją udziału dziennikarzy w wydarzeniach marki i innymi relacjami z mediami. W ramach nowej umowy, o której poinformowano we wrześniu 2021 roku, Top Story będzie także odpowiadać za koordynację użyczeń samochochodów testowych z parku prasowego.
Agencja nadal będzie również przygotowywać polską wersję magazynu „Christophorus” – to wydawany globalnie od 1952 roku papierowy magazyn klientów Porsche, który od 2017 roku ma polską wersję językową. Za jej opracowanie (przekłady tekstów globalnych, przygotowanie własnych treści lokalnych), a także dystrybycję do klientów i salonów Porsche odpowiada Top Story.
Z ramienia agencji za obsługę tej marki motoryzacyjnej odpowiedzialny jest Mikołaj Kirschke, współtwórca Top Story, który jest także redaktorem prowadzącym magazynu Porsche. „Utrzymanie tej współpracy to dla nas nie tylko wielki zaszczyt, ale też fascynujące wyzwanie, biorąc pod uwagę ambitne plany Porsche na nadchodzące lata” – komentuje Kirschke, mając na myśli plany producenta samochodów związane z rozwojem rozwiązań elektrycznych. (mb)