Łukasz Drywa został szefem social mediów w Komunikacji+PR. Jako Head of Social Media odpowiada za pracę zespołu prowadzącego działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.
Z branżą komunikacji marketingowej Łukasz Drywa jest związany od 2008 roku. Specjalizuje się w content marketingu, media relations i komunikacji korporacyjnej oraz zarządzaniu kryzysowym. Wcześniej pracował w Havas PR Warsaw oraz jako niezależny ekspert. W swojej karierze realizował projekty dla branży wydawniczej, fintech, finansowej, ochrony środowiska, bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej czy wellness.
Pracował dla takich firm jak Orange Polska, Atradius Crédito y Caución de Seguros y Reaseguros, Euronet Polska, HSBC Bank Polska, CCR Polska, Kredito 24, Kreditech , Polska Izba Ubezpieczeń oraz (projektowo) dla Polskiego Funduszu Rozwoju przy promocji Pracowniczych Planów Kapitałowych.
Do K+PR Drywa dołączył w maju 2021 roku, agencja podała natomiast informację o nowym ekspercie w październiku. Wcześniej funkcję Head of Social Media w K+PR pełnił Robert Tarnowski, który zakończył pracę w agencji. (mb)