Firma badawcza GfK rozszerza współpracę z Komunikacją+PR, należącą do Grupy Komunikacja Plus. Agencja w listopadzie 2021 roku poinformowała, że wesprze w zakresie public relations dział GfK Digital. Do zadań K+PR będą należały m.in. relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie w mediach tradycyjnych i w mediach społecznościowych oraz wsparcie w zakresie event marketingu.
Komunikacja+PR współpracuje z GfK od 2019 roku. Dotychczas agencja zajmowała się działaniami komunikacyjnymi dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Firma we współpracy z K+PR opracowała i realizuje strategię zakładającą m.in. obecność ekspertów GfK na LinkedInie czy media relations.
Z ramienia agencji za koordynację prac dla GfK Digital Polska odpowiadają Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant, oraz Marta Kąsiel, PR Consultant. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR. (mb)