Na przełomie 2021 i 2022 roku do portfolio agencji SIGMA International (Poland) dołączyli kolejni klienci z branży ogrodniczej.
Agencja pod koniec grudnia 2021 roku rozpoczęła współpracę z organizacją skupiającą niderlandzkich producentów hortensji Hydrangea World, której celem jest promocja roślin doniczkowych i ogrodowych. Do zadań SIGMY należy prowadzenie działań z zakresu public relations oraz promocja i komunikacja organizacji w mediach społecznościowych. Kontrakt podpisany został na rok z możliwością przedłużenia na kolejne lata.
SIGMA rozpoczyna również współpracę z niderlandzką organizacją Always Kalanchoe, zrzeszającą producentów rośliny doniczkowej kalanchoe. W przypadku tego klienta projekt planowany jest na co najmniej trzy lata, a 2022 jest rokiem pilotażowym. Agencja dla Always Kalanchoe zajmie się obsługą mediów społecznościowych, współpracą z branżą ogrodniczo-florystyczną oraz promocją w mediach branżowych z możliwością rozszerzenia działań na inne obszary w kolejnych latach.
Działania dla klientów koordynują Anna Małcużyńska, dyrektorka agencji, oraz Anna Ziędarska, Account Manager.
Do współprac doszło w wyniku rekomendacji. Obie organizacje nie korzystały wcześniej z usług żadnej agencji w Polsce. (as)