piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNowe osoby w dziale Tech & Consumer Komunikacji Plus PR

Nowe osoby w dziale Tech & Consumer Komunikacji Plus PR

W styczniu 2022 roku pracę w dziale Tech & Consumer Komunikacji Plus PR, którym kieruje Marcin Kuchno, rozpoczęli Hubert Rączkowski, Anna Sikorska, Dominika Durska oraz Patrycja Czekaj.

Dział ten jest odpowiedzialny za rozwój obszaru PR-u produktowego w agencji. Do działań podejmowanych przez zespół należą m.in. brand PR, B2C – obszar konsumencki, influencer marketing czy działania contentowe takie jak produkcja podcastów.

Hubert Rączkowski objął stanowisko PR Managera i odpowiada za obsługę klientów strategicznych oraz wsparcie firmy w obszarze działań new business. Rączkowski z branżą PR związany jest od 2011 roku. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Brand PR, Remarkable Ones, Walk PR, LoveBrands Relations oraz Clear Communication Group, gdzie tworzył i realizował strategie komunikacyjne dla firm i instytucji z sektora nowych technologii i finansów – m.in. Verbatim, Nikon, Zortrax, Macrologic, impactCEE, czy Bain & Company. Jest absolwentem komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Anna Sikorska jako PR Consultant w Komunikacji Plus PR realizuje projekty z obszaru influencer marketingu oraz wspiera zespół m.in. w codziennej obsłudze Canon Polska. Z branżą PR jest związana od 2018 roku. Przed dołączeniem do Komunikacji Plus PR współpracowała z agencją Pełka i Partnerzy. Specjalizuje się w PR produktowym, influencer marketingu, media relations oraz PR publicznym. Współpracowała z firmami z sektora kosmetycznego, technologicznego czy rolniczego oraz z instytucjami publicznymi.

Do działu dołączyła również Patrycja Czekaj, która objęła stanowisko PR Consultant. W dziale Tech & Consumer odpowiada za brand PR i komunikację produktową klientów z branży technologii smart home, produkcji telewizyjnych i promocji seriali oraz spółki deweloperskiej. Poprzednio Czekaj wspierała zespół Corporate w K+PR. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała przy projektach z zakresu PR korporacyjnego i media relations. Współpracowała z klientami z branży deweloperskiej, ubezpieczeniowej, chemii budowlanej, energetycznej, takimi jak spółka biurowa Skanska czy PGNiG. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji Genesis PR.

Dominika Durska rozpoczęła natomiast pracę w agencji jako Junior PR Consultant. Wspiera zespół w codziennych działaniach operacyjnych. Poprzednio współpracowała z agencjami Neuron Agencja PR oraz KLANG!Media. Ukończyła studia na kierunku PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Jest jedną ze współzałożycielek Koła Naukowego Public Relations UW. (as)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj