W połowie stycznia 2022 roku Poczta Polska wprowadziła zmiany w obszarze komunikacji i marketingu. Nowym rzecznikiem prasowym spółki został Daniel Witowski.
Jak wyjaśnia Poczta Polska, zmiany wprowadzono, by dostosować komunikację spółki do aktualnych trendów rynkowych oraz połączyć rozproszone dotychczas zadania z zakresu PR-u w jednej jednostce organizacyjnej. Rozdzielono funkcję kierownika działu komunikacji i rzecznika prasowego. Biuro ładu korporacyjnego, czyli jednostka odpowiedzialna za kontakty z mediami, zyskała kompetencje obejmujące szeroko rozumiany marketing wizerunkowy narodowego operatora pocztowego.
Dotychczasowa rzecznik prasowa Poczty Polskiej – Justyna Siwek – będzie odpowiadać w spółce za połączony dział komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Siwek pełniła funkcję rzeczniczki Poczty od października 2017 roku. Wcześniej pracowała w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej na stanowisku kierownika działu rekrutacji w Pionie Kapitału Ludzkiego, gdzie zajmowała się budowaniem wizerunku pracodawcy oraz marketingiem rekrutacyjnym. Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i studiów podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego.
Od stycznia 2022 roku rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej jest Daniel Witowski. Poprzednio pracował on m.in. w Telewizji Polskiej, a także w Państwowej Agencji Atomistyki – gdzie był głównym specjalistą i kierującym zespołem ds. informacji i komunikacji oraz pełnił funkcję rzecznika prasowego. Witowski jest absolwentem nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Z początkiem stycznia 2022 roku Poczta Polska wyodrębniła także nowy dział promocji marki – przejął on kompetencje części dotychczasowego biura marketingu, a jego zadaniem jest m.in. sprawowanie nadzoru nad systemem identyfikacji wizualnej w Grupie Poczty Polskiej, realizacja projektów korporacyjnych i promujących markę oraz organizacja wydarzeń. (mb)