Grupa FAMUR – holding technologiczny dostarczający rozwiązania dla branż energetycznej, wydobywczej oraz transportowo-przeładunkowej – z początkiem 2022 roku nawiązała współpracę z Imago Public Relations. Agencja wspiera komunikację procesu zielonej transformacji firmy.
Imago PR ma wesprzeć klienta „w budowaniu wizerunku firmy przyszłości, dostarczającej rozwiązania w obszarze produkcji czystej energii ze źródeł odnawialnych”.
Grupa FAMUR w 2021 roku przyjęła nowe kierunki strategiczne, obejmujące optymalizację aktywów górniczych, przebranżowienie wybranych zakładów produkcyjnych oraz rozwój w kierunku holdingu inwestującego w zieloną transformację, początkowo przez wejście w sektor fotowoltaiki wielkoskalowej oraz rozwiązań PV dla sektora B2B. Firma zamierza także poszukiwać atrakcyjnych okazji inwestycyjnych w obszarach związanych z OZE, transportem i logistyką oraz innych perspektywicznych branżach przemysłowych. Decyzja o rozpoczęciu budowy zielonego holdingu ma pozwolić Grupie osiągnąć do końca 2024 roku poziomu minimum 70 proc. przychodów ze źródeł niezwiązanych z węglem energetycznym.
We współpracy z Imago PR firma zamierza informować otoczenie o podejmowanych działaniach. Agencja odpowiada przede wszystkim za działania media relations, consulting oraz content marketing.
Po stronie Imago PR działaniami PR marki zajmuje się zespół odpowiedzialny za projekty z zakresu przemysłu, energetyki i nowoczesnych technologii, pod kierownictwem Macieja Preidla i Pawła Gniadka. Na rzecz Grupy FAMUR pracują także Marcin Dzedzej oraz Adam Korkiewicz.
Imago PR wybrano w konkursie ofert, a umowę zawarto na czas nieokreślony. (mb)