Brytyjski oddział producenta cukierków firmy Skittles postawił na nietypową formę promocji – zasypanie człowieka słodyczami. Zaaranżował więc pojedynek pomiędzy swoimi fanami a Davidem Phoenixem – im więcej fanów weźmie udział w transmisji wydarzenia na Facebooku, tym więcej cukierków spadnie na Phoenixa.
Producent cukierków rozpoczął od zbudowania napięcia i stworzenia w sieci wizerunku Phoniexa. Bohater pojedynku kreowany był jako macho, który nie boi się żadnych wyzwań. Kampania została zatytułowana „Dazzle the Rainbow”, czyli Oślepiony Tęczą i odnosi się kilkunastu kolorów, w jakich produkowane są drażetki. Pojedynek promowany był w sieci także pod hasłem David Phoenix vs The Skittles Fans. Cała akcja miała trwać 24 godziny, jednak fani potrzebowali jedynie 10 godzin, by zasypać Phoenixa 2 milionami cukierków. Firma nie podaje niestety oficjalnych statystyk dotyczących wzrostu liczby fanów, jednak biorąc pod uwagę tak dużą liczbę wejść i szum, jaki wytworzył się wokół marki, można założyć, że akcja zakończyła się sukcesem. (bs)