Marka dermokosmetyczna Eau Thermale Avène, należąca do Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, wybrała Labcon do obsługi komunikacyjnej.
Agencji powierzono obsługę PR, w tym prowadzenie biura prasowego, kreowanie wizerunku marki, relacje z mediami, obsługę eventów i projektów niestandardowych oraz działania z zakresu influencer marketingu. Labcon zajmie się realizacją nowej strategii marki opartej na wizerunku medycznym.
Współpraca, która rozpoczęła się w marcu 2022 roku, jest wynikiem przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Po stronie agencji działaniami dla Eau Thermale Avène zajmie się nowo utworzony zespół PR pod kierownictwem Agnieszki Byczot, szefowej działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One. Znalazły się w nim Magdalena Ciesielska, PR Consultant – która dołączyła do agencji w lutym 2022 roku, a ma ponad dziesięć lat doświadczenia w media relations i komunikacji produktowej – współpracowała m.in. z markami beauty Eau Thermale Avène, Arbonne, Barwa, Pat & Rub by Kinga Rusin i FMCG: LOTTE Wedel, McVitie’s – a także Weronika Poskart, Junior PR Consultant – będąca w Labcon od grudnia 2021 roku, wcześniej współpracowała z markami FMCG: Stock Polska, Winiarnia Zamojska, Kaufland. (mb)