Z początkiem marca 2022 roku Jarosław Soroczyński awansował w Grayling Poland na stanowisko Account Directora w dziale komunikacji korporacyjnej. W nowej roli odpowiada m.in. za strategiczny nadzór nad projektami i zespołem pracującym dla klienta z obszaru technologii i finansów, jak również wspiera go w koordynacji na sześciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu ponad trzech lat jego zespół powiększył się do 11 osób, nie licząc konsultantów z sześciu rynków CEE.
Soroczyński specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, B2B, produktowej oraz doradztwie kryzysowym.
Z branżą PR jest związany od przeszło 15 lat. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w Grayling w 2006 roku. Do agencji powrócił w 2018 roku, po ośmioletniej przerwie. Objął wówczas stanowisko Senior Account Managera i tę funkcję pełnił do tej pory. Doświadczenie zdobywał w agencjach Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants i Questia. W dotychczasowej karierze tworzył strategie i realizował działania dla firm z takich sektorów jak finanse, nowe technologie, FMCG, telekomunikacja, BPO/SSC, przemysł gazowy i chemiczny. (mb)