W dziale komunikacji korporacyjnej Grayling Poland awansowały trzy osoby. Z początkiem marca 2022 roku Monika Warniełło, Ewa Wiśniewska i Tomasz Czerniawski objęli stanowiska Account Managerów.
Monika Warniełło w Grayling Poland pracuje od blisko dwóch lat. Ma dziewięcioletnie doświadczenie w realizacji strategii PR i marketingowych. W dotychczasowej karierze prowadziła działania komunikacyjne dla międzynarodowych firm z branży motoryzacyjnej, TSL, finansowej, FMCG, energetycznej, paliwowej oraz e-commerce.
Ewa Wiśniewska jako Account Manager w Grayling prowadzi działania komunikacyjne dla klientów z obszaru energetyki, technologii oraz finansów. Z agencją jest od początku 2020 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, doradztwie kryzysowym i komunikacji wewnętrznej. Ma doświadczenie w planowaniu i realizowaniu strategii dla firm z branż e-commerce, retail i FMCG. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła kierunek logistyka mediów, oraz Akademii Leona Koźmińskiego z tytułem magistra z zakresu psychologii w zarządzaniu.
Tomasz Czerniawski w Grayling pracuje od półtora roku. W agencji prowadzi projekty i kieruje pracą zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej-technologicznej. Ma ponad pięć lat doświadczenia w PR korporacyjnym. Realizował również projekty z obszarów FMCG i sponsoringu sportowego. (mb)