On Board Think Kong współpracuje z marką Bulldog Skincare For Men, oferującą kosmetyki dla mężczyzn. Agencja prowadzi kampanię „My Manly Way”, promującą „ideę zrównoważonej męskości”.
Projekt jest kontynuacją współpracy OBTK z amerykańskim koncernem Edgewell, do którego należy marka.
Agencja odpowiada za stworzenie i wprowadzenie strategii komunikacji, a także działania z obszaru brand PR i influencer marketingu. Z ramienia OBTK obsługą tego klienta zajmuje się zespół PR.
Na potrzeby kampanii powstał raport „Męski, czyli jaki?”, z którego wynika m.in., że blisko połowa Polaków nie utożsamia się z wizerunkiem mężczyzny prezentowanym w mediach i social mediach. W ramach akcji stworzono też cykl podcastów „Podsłuchane u barbera”, w którym rozmówcy zachęcają do „podkreślania mocnych stron i pielęgnowania tego, co wyróżnia danego mężczyznę”. (mb)