IKEA Retail Polska w kwietniu 2022 roku rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR-u korporacyjnego i public affairs. Wygrało go Walk PR. Za komunikację produktową IKEA nadal będzie odpowiadać Garden of Words.
Od maja Walk PR odpowiadna za prowadzenie działań z zakresu PR-u korporacyjnego, w tym komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz public affairs szwedzkiej sieci sklepów. Z ramienia agencji zespołem obsługującym tego klienta kieruje Anna Borowiec-Góra, Managing Director i członkini zarządu.
IKEA Retail ogłosiła postępowanie przetargowe z końcem 2021 roku. Firma zaprosiła do niego 13 agencji, a do drugiego etapu wybrała firmy: Havas PR Warsaw, Inntu, Łukaszewicz, Secgen razem z LoveBrands, StrategyWise oraz Walk PR. Zadaniem agencji uczestniczących w przetargu było przygotowanie odpowiedzi na trzy pytania konkursowe z zakresu komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej i PA.
Przetarg wygrało Walk PR, a pozostałe agencje otrzymają od IKEA wcześniej zaproponowaną gratyfikację finansową w podziękowaniu za udział w postępowaniu.
Dotychczas obsługę korporacyjną i PA firmy IKEA zajmowała się agencja Havas PR Warsaw, z którą współpraca zakończy się 31 maja 2022 roku. (mb)