Na początku czerwca 2022 roku Magdalena Łukasiuk została zatrudniona przez agencję MullenLowe Group na stanowisko szefowej PR. Do jej zadań będzie należało stworzenie zespołu i oferty PR grupy, która dotychczas korzystała jedynie z usług zewnętrznych partnerów. Łukasiuk dołącza do ponadstuosobowej grupy i będzie wspierać jej marki oraz ekspertów, a także pracować nad rozwiązaniami PR.
Łukasiuk jest jedną z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku marketingowym. Dzięki jej wsparciu rozgłos zyskały takie działania marek, jak „A co gdyby? OLX” czy „Jestem kobietą Yes”, Współpracowała również z Google, YouTubem, Red Bull Mobile, Pizzą hut czy BNP Paribas.
„Po sukcesie kampanii Bez LGBT+ nie ma Polski pracujemy nad kolejnymi kreatywnymi pomysłami, które, jak mocno wierzymy, mają szansę zmieniać świat na lepsze. A Magda wnosi doświadczenie pracy przy projektach, które przebiły się do szerszej świadomości. Cieszymy się, że możemy ją powitać na pokładzie” – mówi Kinga Grzelewska, partnerka zarządzająca i dyrektor kreatywna MullenLowe Warsaw. (zd)