W kwietniu 2022 roku Alicja Kliber dołączyła do firmy Selena, polskiej spółki dystrybuującej chemię budowlaną. Objęła stanowisko PR & Content Managerki.
Odpowiada za kontakty z mediami tradycyjnymi oraz internetowymi, wspiera management firmy w budowaniu relacji biznesowych i inwestorskich, a także inicjuje i koordynuje elementy firmowej komunikacji wewnętrznej.
Ma ponad 20 lat doświadczenia w branży mediowo-reklamowej.
Wcześniej, od kwietnia 2020 do marca 2022 roku, była Marketing Managerem Wydawnictwa Ossolineum, gdzie odpowiadała za komunikację i promocję działalności wydawniczej instytucji.
Od marca 2017 roku była z kolei kierownikiem działu marketingu, pozyskiwania środków i zarządzania projektami w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich we Wrocławiu, gdzie podjęła się zadania budowania działu i rozwoju marki przez projektowanie i realizację wielowymiarowych kampanii wizerunkowych, zwłaszcza w zakresie alternatywnych form komunikacji marketingowej. Pełniła także funkcję rzecznika prasowego.
Od 2016 do 2017 roku współpracowała, jako wykładowca marketingu i komunikacji wizualnej, z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Społecznych na Uniwersytecie Wrocławskim.
Wcześniej, od października 2010 roku do marca 2017 roku związana z Departamentem Rozwoju Biznesu Wrocławskiego Centrum Badań EIT+, gdzie od 2015 roku jako kierownik działu marketingu i promocji odpowiadała za kreację i realizację strategii spółki w obszarze marketingu.
Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku historia sztuki. Ukończyła także studia podyplomowe w obszarze zarządzania i promocji na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Po ukończeniu studiów przez 10 lat związana była z sektorem kultury, gdzie odpowiadała za marketing i promocję, a także wizerunek wrocławskich instytucji: Filharmonii im. W. Lutosławskiego (obecnie Narodowe Forum Muzyki) i Opery Wrocławskiej.
Wcześniej stanowisko PR & Content Managerki w firmie Selena zajmowała Urszula Sawicka. (bs)