Michał Arament z początkiem sierpnia 2022 roku obejmie stanowisko dyrektora marketingu w McDonald’s Polska. Jako Head of Marketing Department w polskim oddziale sieci restauracji będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy. Zajmie się także rozwojem wizerunku McDonald’s.
Z firmą Arament związany jest od ponad dwóch lat. Do tej pory pełnił funkcję Senior Marketing Managera i odpowiadał za rozwój strategicznych platform komunikacyjnych i produktowych, tj. Maestro i Supreme Chicken oraz za kategorię Family.
Wcześniej Arament pracował w Pepsico jako Senior Marketing Manager CSD i zarządzał kategorią napojów gazowanych (Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew). Przez ponad 11 lat był też związany z firmą Unilever, gdzie w strukturach marketingu odpowiadał za marki Knorr, Algida czy Lipton i Saga.
Jest absolwentem stosunków międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Arament w McDonald’s zastąpi Tomasza Dębowskiego, który po prawie pięciu latach awansował w europejskich strukturach firmy i obejmie stanowisko Vice President and Chief Marketing Officer McDonald’s w Niemczech. (mb)