piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBig Picture powiększa zespół lifestyle. Dołączyły Justyna Majka, Katarzyna Rodzoch i Agnieszka...

Big Picture powiększa zespół lifestyle. Dołączyły Justyna Majka, Katarzyna Rodzoch i Agnieszka Kopińska

W ostatnim czasie do Big Picture dołączyły trzy nowe osoby. W zespole lifestyle, który pracuje dla takich klientów jak Phlov by Anna Lewandowska, MOMMIE, Alkmie, Rituals, Salony Agata, L’Oréal Professionnel czy Panasonic, pracę zaczęły Justyna Majka, Katarzyna Rodzoch czy Agnieszka Kopańska.

Justyna Majka i Katarzyna Rodzoch objęły stanowiska PR Consultantek. Do agencji Majka dołączyła w lipcu, a Rodzoch w czerwcu 2022 roku. Agnieszka Kopańska od marca 2022 pełni z kolei w agencji funkcję Junior PR Consultantki.

Justyna Majka jest specjalistką w branży beauty. Przed dołączeniem do Big Picture pracowała w Many Mornings jako szefowa PR-u. Wcześniej była z kolei PR Managerką marki FOREO, a przedtem pełniła tę samą funkcję dla marek takich jak Weleda, Catrice, Essence oraz Deborah Milano. Ma też doświadczenie jako redaktorka działu moda oraz sport i zdrowie w portalu Fashion Post. Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie SWPS oraz podyplomowych studiów zarządzania w sektorach mody na Akademii Koźmińskiego.

Justyna Majka

Katarzyna Rodzoch w branży PR pracuje od dziesięciu lat. Ma doświadczenie w komunikacji lifestyle. Wcześniej prowadziła działania z zakresu media relations oraz tworzyła strategie komunikacji dla polskich i zagranicznych marek modowych, takich jak Liu Jo, Ecco, Intimissimi, Calzedonia, Solar czy Gino Rossi. Obsługiwała także marki beauty, m.in. The Body Shop, Oriflame, Embryolisse czy Oio Lab. Ponadto w swojej karierze współpracowała z sektorem FMCG – prowadziła projekty oraz uczestniczyła w działaniach dla Żywca Zdroju i Braci Sadowników. Ostatnio była związana z agencją PR Lovin’, a wcześniej – z Aliganza Fashion Agency. Ukończyła PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim, a także studia podyplomowe z zarządzania marką na SGH.

Katarzyna Rodzoch

Agnieszka Kopańska ma doświadczenie w prowadzeniu projektów wizerunkowych – prowadziła działania dla takich marek Grupa Lotos, Kino Polska, UPC czy Vectra. Ostatnio była związana z agencją Flywheel. Wcześniej pracowała w dziale marketingu trójmiejskiego dewelopera Invest Komfort. Ma także doświadczenie w realizacji eventów, które zdobyła w Grupie Promocyjnej Maxpoint.

Agnieszka Kopańska

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj