Na początku października 2022 roku Milena Zacharzewska awansowała w agencji 24/7Communication. Objęła stanowisko Account Directora.
W nowej roli będzie odpowiedzialna za Business Unit FMCG, w skład którego wchodzą obszary: HoReCa, Food & Agriculture oraz Consumer Goods. Będzie także odpowiadać za wyniki i rozwój swojej jednostki biznesowej FMCG, zgodnie z przyjętymi kierunkami strategicznymi agencji. Poza rozwojem biznesu będzie czuwać nad kilkunastoosobowym zespołem, nadzorować pracę nad klientami, a także dbać o rozwój swojego zespołu i tzw. team wellbeing.
Z 24/7Communication związana jest od 2016 roku jako Senior Account Manager, Consultant i Team Lider. Odpowiadała za PR i doradztwo marketingowe oraz realizację projektów dla firm takich jak McDonald’s Polska, Goodvalley, MOWI czy LOTTE Wedel.
Od 2009 do 2016 roku była niezależną konsultantką PR i dziennikarką w branży spożywczej i rolniczej. Współpracowała z firmami i organizacjami branżowymi z sektora rolno-spożywczego, realizując projekty promocyjne finansowane m.in. ze środków unijnych. Była także dziennikarką i redaktor naczelną magazynu rolniczego „Nowa Wieś”.
Jest absolwentką dziennikarstwa ze specjalizacją komunikacja i PR na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także psychologię na SWPS. (bs)